Lakkapinnan hoitaminen Restaurointiöljyllä

Selluloosalakkapinnan kolhun, naarmujen ja vaaleiden vesivahinkojen korjaaminen.

Lakkapinnan ehostaminen

Funkkis kirjakaapin kyljessä on naarmuja, kolhu ja valkoisia kosteudesta tulleita jälkiä.

Lakkapinnan hoitaminen Restaurointiöljyllä

Ensin pyyhitään pölyt pois. Levitin lakkapinnalle vaalean puun sävyistä restaurointiöljyä vanhalla lakanakankaalla. Öljyn levittämiseen kannattaa käyttää nukkaamatonta kangasta. Vaikeampia vauriokohtia hankasin kevyesti öljyyn kostutetulla teräsvillalla (0000) jotta vaalentumat lähtisivät pois.

Öljyllä hoidettu lakkapinta

Annoin öljyn vaikuttaa noin 10 minuuttia, jonka jälkeen pyyhin pinnat öljystä kuivaksi kankaalla.

Viimeistelyksi kiillotuksen olisi voinut suorittaa muutaman tunnin kuluttua, mutta en kokenut sitä tarpeelliseksi, tulos oli tarpeeksi hyvä jo näin. 

Tarvikkeet

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 21.10.2019 alkaen.

    Verkkokauppa

    Dynamera Oy / Wanha Wiljami
    Hämeepuisto 25
    33210 TAMPERE

    050 - 362 05 45
    info@wanhawiljami.fi
    www.wanhawiljami.fi
    Fi1776920-3

    Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille.

    Sovellamme käytettyjen tavaroiden myynnissä arvonlisäverolaissa (AVL 79 a §) tarkoitettua marginaaliverotusmenettelyä. Tästä johtuen myytävien tavaroiden arvonlisävero on 0 %. Sen sijaan muissa tuotteissa on 24 % arvonlisävero.

    Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Maksaminen ja maksutavat

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Maksuehdot

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
    www.paytrail.com

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Dynamera Oy / Wanha Wiljami
    Hämeepuisto 25
    33210 TAMPERE

    050 - 362 05 45
    info@wanhawiljami.fi
    www.wanhawiljami.fi
    Fi1776920-3

    Toimitustavat ja -kulut

    Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

    Tilaukset toimitetaan vain Manner-Suomeen.

    Toimitusaika

    Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Keskimääräinen toimistusaikamme on Suomessa 1 - 5 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

    Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

    Tilatut tuotteet voit myös noutaa myymälästä. Voit tehdä normaalin tilauksen netissä ja valita toimitustavaksi noudon myymälästä. Saatavilla olevat tuotteet ovat yleensä noudettavissa 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Saat noutoilmoituksen sähköpostiin.

    Peruuttamisoikeus

    Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee myös käytettyjä tuotteita, mutta tuote on palautettava myyntikelpoisena eli samassa kunnossa kuin se oli myyntihetkellä.

    Ostajan on pääsääntöisesti maksettava peruuttamansa tilauksen palautuskulut, jos toisin ei ole sovittu.
    Palautusoikeus ei koske yritysostoja.

    Peruuttamisen vaikutukset

    Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset. Ostaja maksaa palautus kulut, jos toisin ei ole sovittu. Rahat palautetaan viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

    Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

    Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

    Lunastamaton paketti

    Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

    Ongelmatilanteet

    Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.